Gazdálkodj okosan lépésről, lépésre

2012. július 10., kedd

Fogyni almaecettel


Fogyni almaecettel

Az almaecet az egyik legjobb fogyasztószer. Mondom ezt azután,, hogy sok-sok mindent kipróbáltam az elmúlt 10 év alatt, de egyik sem vált be, mivel röviddel azután hogy sikerült leadnom egy pár kilót, ismét feljött helyette a duplája. Így már végleg lemondtam a fogyókúráról, helyette az almaecetet választottam. Amellett, hogy odafigyelek, mit és mennyit eszem, különösebb változást nem vezettem be. Nekem feltétlenül fogyasztanom kell reggel szénhidrátot, ugyanis olyan alacsony vércukor szinttel ébredek, hogy már mérni is alig lehet. A reggelim előtt megiszok egy három decis pohár vizet, egy evőkanál alma ecettel. A délelőtt további része, annyira nem érdekes, mivel nem vagyok éhes, így nem is eszem, csak iszom, azt viszont elég sokat. Közel egy liter folyadékot bevedelek. És eddig attól féltem leginkább, hogy a víztől is hízok. És ez így is volt. Viszont az almaecet hozzásegített,  hogy ne maradjon bennem az a sok folyadék, mivel némi vízhajtó hatása van. Ebéd előtt szintén megiszom a 3 dl vizet az egy evőkanál alma ecettel, és vacsora előtt szintén. Ezzel a napi három adag almaecetes vízzel nem sokat, de a heti 1-2 kilógrammot sikerül leadnom. Tudom lusta vagyok, mert ha még naponta vagy kétnaponta kicsit tornáznék is, sokkal jobb eredményeim lennének.




Szépségápolás almaecettel

Arcunkon az almaecet szabályozza a pH értéket. Keverjünk össze 1 csésze almaecetet 1 csésze hidegvízzel és egy üvegben tárolhatjuk. Egy vattacsomóval reggel és este ezzel mossuk le az arcunkat. Amellett, hogy a pH értékünk tökéletes lesz, nagyszerűen megtisztítja és tonizáljuk is a bőrünket.
Kezeinket, és lábainkat dörzsöljük almaecettel, ez csökkenti a duzzanatokat. Igen fontos lehet terhesség alatt, amikor a lábak és a kezek elnehezednek, és szinte majdnem kicsattannak, annyira fel vannak dagadva.
A napozást könnyen túlzásba vihetjük, és hiába kentük magunkat 1500-as fényvédővel, mégis leégtünk. Ilyenkor 1-2 csésze almaecetet hígítsunk fel vízzel, és ezzel locsolgatva hűthetjük bőrünket. Megnyugvást hoz az irritált bőrnek.
Hajunkat tökéletesen kondicionálja egy evőkanál almaecet, amit hígítunk egy pohár vízzel, és mosás után ezzel öblítjük le a hajat. Hagyjuk hajunkon 2-3 percig, és végezzünk egy tisztavizes öblítést. Mire megszárad a hajunk az ecet illata is elillan. Viszont nagyon szép extra fényt adunk a hajunknak, amellett, hogy semlegesítjük a sampon maradékokat a fejbőrünkön. Ha végképp nem szeretjük az ecet szagát, néhány csepp számunkra kedves illóolajat adjuk az öblítővízhez.






Nincsenek megjegyzések: